Nous contacter

Ons contacteren

We snappen dat je misschien brandende vragen hebt of dat er ineens vragen bij je opkomen. Daarom is onze Consumentenservice beschikbaar om je te helpen als dat het geval is.

Beste Nestlé-klanten,

Om bij te dragen aan ieders gezondheid, vragen wij aan onze medewerkers om van thuis te werken. Daarom verzoeken wij u vriendelijk om ons uw vragen te stellen via mail in plaats van via de telefoon. We zullen u sneller kunnen helpen.

De klantendienst

Bel ons

Deskundig advies kan je bij ons bekomen van maandag tot donderdag tussen 8u en 18u en vrijdag tussen 8u en 16u op het nummer

Écrivez à Nestlé Baby - Icône

Stuur ons een brief

Je ontvangt ons deskundig advies per post.

Klantendienst
Nestlé Belgilux SA

Birminghamstraat 221

1070 Brussel

(onnodig te frankeren)

Neem een kijkje in onze FAQs, hier kun je vaak het snelst een antwoord vinden.

Kan ik best met een fruithapje of met een groentehapje beginnen?

Beide zijn mogelijk. Het is wel aan te raden om met zachte smaken te beginnen, bijvoorbeeld wortel, courgette, sperzieboontjes of banaan, appel of peer. Bied in eerste instantie slechts één smaakje tegelijk aan en geef enkele dagen hetzelfde, om zo je kindje te laten wennen aan een nieuwe smaak. Wanneer je begint met een fruithapje, kun je in het begin best wat ‘zure gezichten’ krijgen.

Geniet van de voordelen van

  Geniet van de voordelen van
Écrivez à Nestlé Baby - Icône

NIEUWSBRIEF OP MAAT

Ontvang nieuwsbrieven met informatie afgestemd op de leeftijd van jouw kindje

Podcast & vidéos

Podcasts & Video's

Ontdek advies en getuigenissen van ouders en deskundigen

Logo - coupons-56

Kortingen en cadeaus

Ontvang heel het jaar door kortingen en cadeaus.

Logo - menu-planner-56

TIPS VOEDING

Ontvang 'Alles over voeding voor je kindje', boordervol tips en voedingsschema's